×

Registrera dig som ny användare

1. Skapa ett konto för att bli en användare

Klicka på Skapa konto, registrera dig som uppdragsgivare och fyll i alla fält. Klicka på länken som skickats till din e-postadress (ibland kan den hamna i skräpposten om du inte får den direkt till din mail) för att aktivera ditt konto. Du loggar fortsättningsvis in med din mailadress tillsammans med det lösenord du väljer.

2. Redigera din företagsprofil

Fyll i dina kontaktuppgifter och lägg till en företagsbeskrivning. Dina företagsuppgifter är nödvändiga för den fortsatta ansökningsprocessen. Ladda gärna upp din företagslogga.

3. Skapa en jobbannons

Skapa ett nytt uppdrag genom att fylla i alla fält. Fyll i så mycket information som möjligt, med en tydlig arbetsbeskrivning för bästa möjliga matchning och för en effektiv ansökningsprocess. Ange även om det finns några särskilda krav för uppdraget.

4. Ansökningar & Förfrågningar

När en uppdragstagare ansöker till uppdraget eller skickar en förfrågan får du en notis både i portalen och på den mailadress du angivit. Pris och omfattning av arbetet kommer ni överens om med uppdragstagaren via vår meddelandefunktion i portalen. Därefter godkänner båda parter ett uppdragsavtal och uppdraget är redo att utföras.

5. Fakturering

När uppdraget är slutfört skickas ett fakturaunderlag till dig som du kan se under Fakturering. Där godkänner du fakturaunderlaget. Vi ser till att all administration är i ordning och tar hand om hela fakturaprocessen för uppdragstagaren.Vi skickar därefter fakturan till dig med 10 dagars betalningsvillkor, om inget annat är överenskommet.